Ugnius (2022-04-27)
2022-04-27
Konsultavau moksleivį Ugnių (8 klasės) iš Šiaulių, apie 7 mėnesius. Susipažinome dar tada, kai jis buvo septintokas, nes buvo galimybė mokyti jį ir jo klasės draugus matematikos mokykloje apie 1 mėn. Pavadavau sergančią mokytoją. Prisimenu, kad moksleiviams patiko mano mokymo stilius, tikriausiai dėl šios priežasties Ugniaus mama paprašė padėti individualiai.
Mokykloje Ugnių prisimenu, kaip ramų ir stropų vaikiną, tačiau, tikriausiai kažkokios temos sukėlė sunkumų, atsirado „spragos“, dėl to krito ne tik motyvacija, bet ir nebetenkino gaunami pažymiai.
Iš pradžių stengėmės išsiaiškinti tuos dalykus, ko nesuprasdavo mokykloje, buvo tikrai problematiškų temų, kur tikrai reikėjo labai daug skirti dėmesio, bet buvo ir tokių labai gerų prašviesėjimų, kad kai kurias temas suprato greitai ir tiesiog puikiai!
Su moksleiviais stengiuosi palaikyti draugiškus santykius. Iš Ugniaus mamos, kaip ir iš daugelio kitų moksleivių tėvelių nuolat gaudavau padėkos žinutes, tačiau viena žinutė buvo tokia, kad supratau, jog einu teisingu keliu... Ji buvo parašiusi, kad man pavyko labai pakeisti Ugniaus požiūrį ne tik į matematiką, bet ir apskritai į mokslus. Pradėjo labiau stengtis geriau mokytis ir kitus mokomuosius dalykus. Tokia žinia ypatingai nudžiugino, tokiomis akimirkomis suprantu, kad užsiimu prasminga veikla...
Artėjant standartizuoto testo datai, nemažai padirbėjome ir su testų sprendimu. Sekėsi visai neblogai, neskaitant kai kurių temų, su kuriomis dar ir vėliau turėsime nemažai padirbėti, kad šias „spragas“ panaikintume.